Vamos que vivimos

Sun in the morning

Kategori: Life

Nu har jag precis varit och köpt årskort på Gustavsbergs badet om för sommaren. Så nu kommer jag börja träna sten hårt... Eller inte. Jag ska i alla fall träna hela sommaren då jag inte är på handbolls läger och cuper. Jag har längtat på att få gå och träna! Då det sommar så har jag inget annat att göra så jag kommer nog träna varje dag under lovet, och det bästa är att badet ingår så jag kan bada så mycket jag vill!!!!!


Och en liten bild från när jag var på väg till skolan idag.

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Hey min kära Julia! Varit stavas utan g, med g blir det varigt, typ ett varigt sår! Vi kan träna varje dag nästa vecka om du kan! Sedan bada fett myckeeet! Älskar dig! Puss <3

    2012-06-08 | 23:25:35
    Bloggadress: http://whodoesntlikeadrunkgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: