Vamos que vivimos

Hej då!!:(

Kategori: Life

Nu är jag på väg hem från att ha varit hos Olivia. Vi hade super trevligt och pratade massor och gick på promenad, men nu var sista gången jag ser henne på fyra veckor! Då hon ska till dit sommar ställe i Dalarna, och jag kommer sakna henne hur mycket som hälst!! Så hej då Olivia! Men vi kan alltid chatta och mezza så det är ju bra. Men nu ska jag bara hem och sova. Jag har inte sovit ordentlig dom två senaste nätterna så nu ska jag ta igen det och bara ta det lugnt resten av dagen. Men vi får se hur det blir, då min syster är hemma så kanske hon vill göra nått med mig eftersom hon oftast är med sin pojkvän och hos kompisar. Men nu ska jag ta och skynda mig hem innan jag brinner upp! det är verkligen hett ute idag så jag tar nig ett stort glas med massor av is och cola när jag kommer hem. Bild på några fina blommor hos Olivia.

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Om du på något sett lyckas skramla ihop lite pengar till tåg så ring eller messa! Saknar dig <333 pussss

    2012-07-11 | 16:02:25

Kommentera inlägget här: