Vamos que vivimos

Vakna!!!

Kategori: Life

Om jag ska förklara rubriken så är det så att min pappa precis ringde och väckte mig och skrek vaaaakkkknnnaaaaaaaa!!! Och jag svarade med att lägga på och stänga av mobilen... men han var lite smartare och ringde hem istället. Och anledningen till att han skulle väcka mig va för att det är inte bra att sova för mycket och att han ville att jag skulle gå ut i vardagsrummet. Jag fattade inget och gick dit, och på bordet stog det en jätte söt liten voodoo docka som han sa att van vunnit när han var på grönalund med jobbet igår och kört femkamp.
Jag blev iallafall gätte glad och glömde helt bort att han väckte mig, och nu när jag redan är vaken så kan jag lika gärna fortsätta vara det. Hoppas att alla får en bra dag.
 
 
Det rosa man ser i bakrunden är vingar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: