Vamos que vivimos

Uggla

Kategori: Life

Hallå alla natt ugglor! Nu så sitter jag i soffan och har ingen aning om vad jag ska göra. Eftersom jag och Elin låg och prata till 5/6 (kommer inte ihåg) på morgonen så har jag lyckats vända lite på dygnet... Även fast Elin och Carro sitter här dom med så har vi igen aning om vad vi ska göra, och jag tror att Elin precis somnade. Ja och vi hade lite otur med vädret förut då det började regna, men vi flydde till Mc donald och njöt av den varma maten då vi blev helt genom blöta. Fast sen slutade det regna och vi gick hem till Calle och spelade mer tvister och drack massor av cola. Sen splittades vi så nu sitter jag Carro och Elin och sover. Men vi har haft det jätte kul hela dgen och imorgon ska jag öve rtill Olivia då det är sista dagen innan hon åker till sitt land ställe i dalarn. Åååå! Jag kommer värkligen sakna henne! Men nu är det bästa nog att försöka sova lite iallafall så jag ska nog försöka tvinga mig själv till att somna så att jag kan orka med morgon dagen. God natt och såv gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: