Vamos que vivimos

Bigbang alive tour 2012!

Kategori: Music

Jag har precis fått veta att mit favorit k-pop band Bigbang ska ha turne runt hela världen! När jag fick reda på det så blev jag hur glad som hellst och skrek lite... Men ännu har inte länderna i europa lagts upp än men om dem kommer till Sverige så kommer jag göra allt för att kuna gå! All information finns ute på deras facebook sida. turner har redan startat och dom har redan haft konsärer i Korea och Japan, sen ska dom vidare till Kina, Singapore, Thailand, Indonesien, Thaiwan, Philepinerna, Malaysia, U.S.A, Peru och Brasilien! Jag har älskat det här bandet ända sen som bildades jag kommer nog alltid att älska dom! Hoppas att dom kommer till Sverige!
 // Jag har säkert stavat fel på länderna...
 
 
             
 
 
 
Tryck på översta bilden för att komma till facebook sidan!
 
 
En av deras senaste låtar:
Me love this song!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: