Vamos que vivimos

flummisar

Kategori: Life

Ja igår eller idag så blev det inte att dyngna. Utan när klockan närmade sig fem så var vi alla så trötta att vi bästämde att vi skulle gå och såva ialla fall. Men jag hade rätt när Calle och Carro kom så kan man säga att festen startade. Fast det sättet vi har "fest" på är nog inte så vanlig. Vi bara flummar omkring och har hur kul som hälst och vi spelade massor av singstar, twister och saning eller konsekväns. Vi hade vet iallafall super kul! Men u är jag hema för att pack ihop badkläder och lite mat och sen ska vi åka och bada då vädter är hur fint som hälst idag.
Hehe, jag vaknade för bara nån halv timme sen och direkt så gick jag och elin hem till os och lömnade dom andra hos Calle, men han hade ingen mat så jag och elin blir dom ända som kommer ha ätigt frukost.
Juste GOD MORGON!!!!
 
har ingas bilder :c

Kommentarer


Kommentera inlägget här: