Vamos que vivimos

Beautiful

Kategori: Life

Idag har jag faktist bara slappat, och det har vart super mysigt. Jag har bara tagit det lungt och lyssnat på musik medans jag suttigt på balkongen och läst. Jag måste börja läsa mer då jag fått läxa från min lärare att läsa en bok och skriva om den, baktankarna med boken och såklart vad jag tyckte om den och som hon alltid säjer till mig ''utväckla ditt svar''. Men nu har jag läst tillräckligt för idag så nu sitter jag och min syster och lyssnar på musik och tar massor av bilder.
 
 
 
 
Lysnar just nu på: (spola fram till 1.55)
Om man kollar noga på dj:s hörlurar så är det dom som många har i Sverige nu och den här låten är från 2010, bara en kul grej.

Kommentarer

  • Katta säger:

    DU ÄR SÅ JÄVLA FIN! FÖRFAN!!!

    2012-07-07 | 01:36:44
    Bloggadress: http://fobic.blogg.se

Kommentera inlägget här: