Vamos que vivimos

Midsummer!

Kategori: Life

Moshi moshi! Nu håller jag på och fixar mig inför dagen, sen ska jag baka midsommar tårta till ikväll och sen bär det av till midsommarfyrandet. Det kommer säkert bli jätte kul! hoppas jag... det ska iallafall bli kul och titta på när alla dansar små grodorna runt midsommarstången.
Önskar alla en trevlig dag! Med mycket godsaker och massor av sol!
 
 
 
Glad midsommar!
(Bilden har jag inte tagit)
 
 
 Spelas medans jag gör mig iordnig om och om igen, tycker den här låten passar perfeckt till idag! på nått sätt.

Kommentarer

  • Katta säger:

    HÖÖRRRRU!!! Vi måste ta och ses någon gång i sommarn vaah <33

    Och ditt bloggande har blivit segare vaah, börjar du åldras nu när det är sommar? XDD

    Bloggamersnälla. C:

    Svar: Jaaaaa! det måste vi!!!!!! Jag har inte gjort nått så jag har inte haft nått att blogg om:P
    Julia

    2012-06-22 | 13:04:58
    Bloggadress: http://fobic.blogg.se

Kommentera inlägget här: