Vamos que vivimos

Äntligen är det kväll!

Kategori: Life

Jag ska nu äntligen slappa efter att ha åkt omkring hela dan på olika ställen så kommer jag nog somna ganska snabbt ikväll. idag har jag haft jätte kul jag var för någon timme sän på kvälls fika hos Elin då hennes lillebror fylde 13. Och hennes mamma hade bakat världens godaste cheesecake med jordgubbar! Vi hade det väldigt trevligt och satt och prata om allt möjligt från politik till fotbolls EM fast det var bara bubbarna som snackade det, medans jag och Elin snackade om K-pop och var man kan köpa snygga iphone skal. Nu sitter jag med min sysster och hennes pojkvän och ska titta på två gamla anime från när vi var små. Sen blide nog att såva så jag orkar spela imorgon.










Kommentarer

  • Anonym säger:

    MEN FUUUUUU!!!!!!!!!!!!

    JAG VILL OCKSÅ SE PÅ TOTORO D:<<<<

    2012-06-16 | 23:57:25

Kommentera inlägget här: