Vamos que vivimos

Vinnare!

Kategori: Life

Nu är eken slut och det har varit riktigt kul och det har vart sol hela dagen idag så jag är helt röd i ansiktet men nu har jag bruna ben! idag vann vi B-finalen! haha, jag är typ överlycklig att vi kom så långt när vi spelade 95 serien. Jag trodde vi skulle åka ut direkt men jag hade tydligen fel. Nu är det inte nån handboll förän på måndag , då jag ska på läger i bålsta! men tills då så måste jag gymma varge dag för att komma igång anars kommer jag nog hinna dö innan läger veckan är över... men nu är jag glad att det inte är någon mer handboll med laget förns i agusti då vi ska på cup iGöteborg och kommer bo vid kusten med bara 100 meter till havet! Gud vad jag längtar! Men till då är det träna och ha roligt som gäller.
 
 
 
!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: