Vamos que vivimos

My heart

Kategori: Life

Jag har inget att göra och jag är faktist inte trött! jag brukar alltid vara hur trött som hälst när jag har vart och shoppat men idag är jag så pigg att jag skulle kunna klyta på mig jogging skorna och springa lite, men det kan också va att jag är över trött. Men då jag har nått att göra har jag suttit och surfat runt och hittade en söt och rolig form man juter choklad i. Man smälter choklad tillsäter nått extra om man vil som ex.chilli, bär, karamellfärg lite vad man vill och sen häller man det i formarna och låter det stelna i frysen, sätter ihopp delarna och sen är det klart!
Det här är nog perfeckt om man vill göra en extra fin tårta, bakelse eller bara för att det ska vara roligare att äta.
Haha, perfeckt för alla som älskar choklad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: