Vamos que vivimos

Handball in the rain... maybe

Kategori: Life

Det blev ingen bio då både jag och min kusin kom på att vi inte kunde... så nu packar jag väskan och fixar matsäck till imorgon. Då det är Eken cup och för dem som inte vet så är det den största utomhus turneringen i världen. Eller den var det tills Partille blev så stort, nu kommer dom flesta lagen från skandinavien. Men det är iallafall en väldigt stor handbolls cup och då jag inte har spelat på så länge är jag väldigt närvös men jag får hoppas att det går bra. Jag vet inte hur men på något sätt så varge år så är det nästan alltid regn! Så det blir stora pörlar mitt på spelplanerna fast det är nog en av dom roligaste sakerna med cuppen. Men vi får se hur det blir imorgon.



Bild från några år sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: