Vamos que vivimos

Sunny day

Kategori: Life

God morgon! Nu skiner solen och fåglarna sjunger sin fina morgon sång. Nu har jag precis stigit upp och ska göra mig klar för dagen. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra men det blir nog att cyckla och ha picknik med kusinen och syrran om dom orkar, eller bara slappa på balkongen med ett glas cola och en bra bok. Det är värkligen sjönt att kunna stiga upp när man vill och inte behöva stressa för att komma iväg till skolan och kunna ta det hur lungt som helst. Fast då hela laget har fått tränings schema att träna fyra gånger i veckan hela sommaren så blir det inte så mycket slappa, men det bästa med att träna är att sen komma hem och göra något kul.
Nu ska jag fixa lite frukost och sen väcka min syster och kusin som fortfarande ligger och sover.
 
 
 
Jag var ute på balkongen och märkte att det inte är ett ända moln på himlen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: