Vamos que vivimos

natti natti

Kategori: Dagens bild

Nu ska jag äntligen sova efter att ha pluggat hela kvällen.
Imorgon är det skola igen, men man får hoppas att det går bra och blir roligt. Ny är det ju bara en vecka kvar till sommar lovet så det är bara att hålla ut lite till. Jag längtar faktiskt inte till sommarlovet då jag alltid är forewer alone hela lovet. Jag kommer sakna alla i skolan så himla mycket och sitta vid datorn som tröst, och min syster knappt är hemma nu när hon skaffat pojkvän så kommer jag inte ha någon att va med. Min nya bästa vän blir nog gym kortet...
Men det blir skönt utan läxor och med sov morgon så jag längtar! Kanske...



Men här är dagens bild jag har tagit på en pelargon med solnedgången i bakgrunden, den är inte så speciell men jag tycker den blev fin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: