Vamos que vivimos

Midsummer cake

Kategori: Life

 
God morgon! eller god eftermiddagg för dom flesta. Igår så hade jag det jätte kul, vi var i nynäshamn på midsommar fyrande med några bekanta och vi hade jätte trevligt hela dagen.
Efter vi dansat runt midsommar stången och köpt massor av lotter så gick vi och åt en super god middag på Freja. Då två av våra bekantas föräldrar firade att dom vart gifta i 55 år. Vi gick omkring i Nynäs hela dagen och jag tog massor av fina blider. Sen földe några med hem til os och drack te, kaffe och åt min hembakade midsommartårta. Vi hade det så kul och prataade & spela Buss hela kvällen att dom gick inte hem förns vid fyra på natten. Då var jag så trött att jag somnade i soffan... hehe, och vaknade för nån timme sen.
 
 
Blider från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: