Vamos que vivimos

Stars of kvarnberget

Kategori: Life

Just nu sitter jag i skolmatsalen och äter lunch med mina fina vänner. Vi har precis vart på föreställning som vår skola har som tradition varge år. Vem som helst får vara med och sjunga eller spela något instrument.
I år så var det allt från bethoven till 1D till gitarsolon, och allt var helt awsome.
Hon som spelade fyr Elis av bethoven (vet inte riktigt hur det stavas) men det va så vakert att jag var på väg att börja gråta.
Det var några av niorna som sjöng och spelade Aiu se e te pego, fast huvud numret var nog när två lärare sjöng So glad you made it dom var faktist ganska bra men jag kunde bara tänka på lindex reklamen på tv.
Men i stort sätt så var alla super duktiga, jag önskar att jag också skulle kunna spela något instrument.


(bilden är tagen från google)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: