Vamos que vivimos

Cute wolf

Kategori: Life

Idag var den sista normala skoldagen och det känns like konstig men man känner fortfarande en lättnad att det snart är lov. Jag längtar verkligen till alla cuper och läger jag kommer nog inte slappa något alls.
Nu sitter jag och kollar på en film med mina föräldrar och den är as gullig!!!
Den heter Alpha och omega, den är tecknad och handlar om två vargklaner som är fiender. Och den är bara så himla söööt!
Hehe, jag tror det är en barn film med den är så söt att jag bara älskar den!
Rekommenderar starkt att man ser den.


Här är några bilder från när jag var i Tyskland,bilderna på helt randome stuff som det mesta knappt har med tidlösa att göra men men.


Ett fint träd som fans på vägen till vårt hotell.



Och då det var på påsklovet så gjorde vi såklart påsk kycklingar av mandel massa.



Gränsen där berlin muren var mellan öst och väst tyskland, amerikanska(väst) och ryska sidan (öst).
Vi han aldrig gå och se den delen av muren som är kvar.



Checkpoint charlie, man kan säga att det är tullen mellan öst och väst. Fast den på bilden är inte den fiktiga dom har bygt upp en lika dann.



Och så klart så gick vi till Starbucks!


Kan passa på att säga GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: