Vamos que vivimos

Bling bling- Story

Kategori: Life

Idag (eller för att va exakt igår) har jag inte bloggar något under dagen och bara pluggat. Jag slutade inte plugga förrän klockan närmade sig nio, och sen des har jag pysslat lite och kollat på film!
Jag kollade på Stig-helmer story, och den var faktiskt okej. Men om man ska se den ska man nog ha sätt dem tidigare filmerna om Stig-helmer då blir allt mer sammanhängande och mer roligt!




Här är lite bilder på Iphone skalet jag pyslade ihop.
Jag har gjort det helt själv(stolt*) av olika små saker jag hade hemma. Det är faktiskt ganska enkelt.
Man tar ett helt sipelt skal sprej målar i önskad färg , plaserar ut större dekorationer och limmar fast och sen fyller man i det tomma utrymmet med små glas diamanter, kedjor, lite vad man vill och sen är det klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: